wtorek, 12 lutego 2013

Day 2 - Favorite Animal



                                                                                                                     

Dzień drugi 30 Day Challenge - ulubione zwierzę. Ogólnie to lubię zwierzęta, które raczej nie zbliżają się do mnie (alergia!) oraz zwierzętajako nadruki na ubraniach (pisałam o tym w poście modny zwierzyniec). Jeśli już miałabym wybierać jedno zwierzę, które najbardziej lubię to jest to sowa. Pewnie też dlatego, że jest to jeden z moich ulubionych modowych i wnętrzarskich motywów. Obok zdjęcie mojej ostatniej sowiej zdobyczy. Ponadto lubię sowę za jej symboliczne, trochę magiczne znaczenie :)

Day 2 - Favorite animal. I like animals that do not come close to me (allergy!) and animals as prints on clothes. If I had to choose one animal that I like the most it will be the owl. Probably also because it's one of my favorite motifs in fashion and design. Beside is the picture of my last prey. In addition, I like owl for her symbolic, magical significance. 


A teraz o innym zwierzęciu, które zawróciło mi ostatnio w głowie. Chciałam się z Wami podzielić fajną muzą i genialnym teledyskiem.

Długa była droga od momentu, kiedy po raz pierwszy usłyszałam i zobaczyłam to cudo do momentu, kiedy bogatsza w wiedzę, kto wykonuje ten utwór, mogłam zacząć cieszyć się nim do woli. Zobaczyłam ten teledysk w jednym ze sklepów, myślałam może, że jest to Fever Ray, bo bardzo podobny wydał mi się głos i styl. Przeszukałam chyba cały Internet, ale nic nie mogłam znaleźć. Ostatnio jednak ktoś na FB wrzucił link do jakiejś piosenki zespołu Niki & The Dove i od razu podejrzewałam, że to są wykonawcy mojej piosenki. Znalezienie teledysku poszło już szybko :) Podobnie jak stworzenie ilustracji inspirowanej tą muzyką.



3 komentarze:

  1. lovely! I like the collage... is that coffee you used to paint?
    (www.carolinabuzio.com/blog)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje obrazeczki :) są niesamowite....
    a co do kawałeczka, to miałam podobnie... długo musiałam czekać, aż odpuściłam w pewnym momencie i nagle wpadłam na teledysk :D bajka :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...