piątek, 4 stycznia 2013

Modny zwierzyniec

Zwierzęta opanowały garderobę i biżuterię. Jak się okazuje motywy zwierzęce są chętnie noszone nie tylko przez małe dziewczynki. Sweter z sową, szopem, lisem czy jeleniem to 'must have' obecnego sezonu jesienno-zimowego. Ciekawe propozycje w tym trendzie miał Topshop, sweter z nietoperzem mnie po prostu powalił. Innym gorącym hitem są czapki-zwierzaki. Jesienią nawet miałam ochotę sobie takową sprawić, ale liczba tych czapek na ulicach mnie przeraża, więc dobrze że tego nie zrobiłam. Osobom, dla których wilk na swetrze czy panda na głowie to za dużo, a które chcą przemycić do swojego wizerunku motywy zwierzęce, pozostaje jeszcze biżuteria ze zwierzętami.


 Z motywów w zwierzęcych do mojej szafy przedarła się wyłącznie sowa. Motyw ten lubię już od dość dawna.

1 komentarz:

  1. no mogę się podpisać i ja pod tym pościkiem :)
    sama dziś na sobie mam wisior z sową, a w uszach wiszą mi "złote" piórka kupione gdzieś na wyprzedaży :D
    jedynie 4,50zł a tyle radości :)
    "zwierzęca moda" jest nietuzinkowa i nawet powielana-dalej interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...