piątek, 22 lutego 2013

Day 11 & 12/ 30 Day Drawing Challenge

Dzień 11 i 12 rysunkowego wyzwania.

Punkt zwrotny mojego życia / Turning point in your life 
Niewątpliwie było to poznanie mojego Ukochanego... zakochanie się... zamieszkanie razem... planowanie ślubu i całego życia razem.

Ostatnie moje osiągnięcie/ Most recent accomplishment
Hmm... długo myślałam nad tym... akurat jestem w takim momencie, że wiele projektów i publikacji wkrótce ujrzy światło dzienne, a nie lubię zdradzać wcześniej szczegółów (o nich trochę więcej na Facebookowym profilu gosiarysuje). Co więcej, osiągnięciem wydaje mi się ostatnio w ogóle wstanie z łóżka o jakiejś sensownej porze - niestety brak wysiłku fizycznego, nieustanne siedzenie przed komputerem i rzadkie przebywanie na świeżym powietrzu robi swoje. Jak to ostatnio czytałam, aby być człowiekiem sukcesu nie jest konieczne wstawanie bardzo wcześnie rano, ale wstawanie w dobrym humorze, więc pracuję nad tym, żeby budzić się z pozytywnym nastawieniem pomimo zimowej, burej rzeczywistości.

Aaa, moim osiągnięciem może być to, że w końcu mam wydrukowane zaproszenia ślubne. Sama projektowałam, przygotowałam pliki do druku (z personalizacją), później było czekanie, pierwsza daremna wyprawa do drukarni (bo się okazało, że jeszcze nie zdążyli wydrukować) i druga wizyta w drukarni po odbiór i stres, czy oby na pewno zaproszenia będą wyglądać tak jak sobie wymyśliłam. Czego się nie robi dla posiadania wyjątkowych zaproszeń ślubnych :) Pochwalę się nimi już niedługo.

1 komentarz:

  1. bardzo pozytywny wpis, chociaż najbardziej utkwiły mi 2 zdania...
    dotyczące braku ruchu i ciągłego siedzenia przy kompie-niestety o zgrozo i to mnie dotyczy :/
    a inne dotyczyło... nie ważne o której,ważne by w dobrym humorze wstawać :D i to niech się stanie moim mottem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...