poniedziałek, 11 lutego 2013

30 Day Drawing Challenge, Day 1 - Yourself

Już jakiś czas temu myślałam o tym, żeby wziąć udział w '30 Day Drawing Challenge', a że trafiłam w weekend na ten blog, gdzie portugalska ilustratorka Carolina Buzio opisywała to wyzwanie i rzuciła hasło, czy ktoś się dołączy do niej od poniedziałku, stwierdziłam, że to dobra motywacja :) Na czym polega 30 Day Drawing Challenge? Na każdy dzień podane jest hasło, które należy zilustrować/ narysować. Poniżej cała lista haseł:


Mam nadzieję, że uda mi się codziennie coś stworzyć. Trzymajcie kciuki!
Tymczasem Dzień 1, czyli 'Ja". Oto ja i mój nieodłączny atrybut. Przy okazji zwracam uwagę na autorkę tego fantastycznego i niezwykle trafnego cytatu - Stephanie Piro - twórczynię zabawnych i bardzo kobiecych komiksów. Polecam jej bloga.


Aha, i jeszcze chciałam podziękować Czarnej Biedronce za fajny font,który wykorzystałam w powyższej pracy :)

3 komentarze:

  1. Hello hello, nice to meet you! ;) btw, that hair is really gorgeous, I love the way you drew it!
    (www.carolinabuzio.com/blog)

    OdpowiedzUsuń
  2. I saw you over on Carolina's blog. Nice illustration to start with!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...