poniedziałek, 18 lutego 2013

Day 7 and 8/ 30 Day Drawing Challenge

Moje ulubione słowo
zaplecze
Spodobało mi się to słowo po przeczytaniu książki Marty Syrwid właśnie pod tytułem "Zaplecze". I chociaż książka była o niezbyt przyjemnym temacie, jakim jest anoreksja, spodobała mi się zawarta w niej koncepcja ZAPLECZA, jakie posiada każdy człowiek. To tam trzyma się wszystkie swoje lęki, fobie, ale i marzenia czy dobre wspomnienia.

Słowo to spodobało mi się na tyle, że prawie dwa lata (a może i więcej?) po przeczytaniu tej książki nazwałam własną firmę Zaplecze.









Moja ulubiona postać animowana
Trochę musiałam się zastanowić, jaką animowaną postać lubię najbardziej... chyba dawno nie oglądałam żadnej bajki czy animowanego filmu. Na szczęście przypomniało mi się o pewnej wyjątkowej dziewczynce - bardzo wrażliwej, inteligentnej i bardzo oczytanej. Uwielbiam ją.
lisa simpson

1 komentarz:

  1. Zaplecze :) no ładnie :D super, że czasem "proste" rzeczy-słowa tak wpływają na nasze życie :) w moim przypadku KOLORowanka :D super:)
    a co do bajek, no to kochana zacznij oglądać, ale uważaj, bo niestety za dużo przemocy i wulgaryzmu wszędzie :/
    Simpsonów równie uwielbiam :) a co do innych bajeczek to uwielbiam Family Guy i American Dad oraz od jakiegoś czasu Bobs Burgers :) polecam ciekawe rodzinki,a Bob Burgers zauroczyło mnie swoją miłością, która nie znika od rodzaju sytuacji... w dniu codziennym czy w chwilach extremalnych :D no i te dzieciaki :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...