wtorek, 1 stycznia 2013

Nowe

Witam w 2013 roku! Nowy rok to zawsze nowe pomysły, marzenia i plany. Chociaż z tego co czytam i słyszę coraz więcej osób ma takie podejście do nowego roku, że nic nie planuje, nie robi żadnych postanowień noworocznych... podobno i tak nigdy nie są realizowane. Ja moje jedno wielkie postanowienie na 2012 rok wypełniłam, pozostałe w trochę mniejszym stopniu, ale i tak jestem zadowolona, więc w tym roku też się nie migam od postanowień noworocznych i już mam spisaną ich całą listę. Najważniejsze to mieć do czego dążyć, a że w 2012 roku zostałam freelancerem, planowanie i wypełnianie tych planów jest dla mnie bardzo ważne. Wtedy wiem, że idę do przodu... a raczej w odpowiednim kierunku. I tego życzę wszystkim w 2013 roku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...