sobota, 29 grudnia 2012

Piłkarsko

Tak się złożyło, że mam dwa tematy po trochu związane z piłką nożną, dlatego wrzucam je do jednego posta.

Po pierwsze, logotyp Szkółki Piłkarskiej W.P. mojego autorstwa wylądował na koszulkach małych piłkarzy. Tak się prezentuje


Ten model po lewej to mój siostrzeniec :)

Po drugie, mój projekt okładki "ONA w jego oczach - Znani mężczyźni o kobietach" Ilony Adamskiej pojawił się w magazynie pod niezwykle enigmatycznym dla mnie tytule "FourFourTwo". Co on robi w magazynie o piłce nożnej? Bramkarz Radek Majdan jest jednym z już chyba trzydziestuparu bohaterów książki. O tym co Majdan, Saleta, Zagrobelny, Pieczyński i inni mają do powiedzenia na temat kobiet będzie można dowiedzieć się w styczniu (mam nadzieję, bo sama już nie mogę doczekać się tej książki, nie tylko ze względu na to, że to mój debiut okładkowy). Warto dodać, że dochód ze sprzedaży książki przeznaczony będzie na pomoc dzieciom z łódzkiej fundacji "Krwinka". Cieszę się, że mogę być częścią tego projektu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...