poniedziałek, 26 listopada 2012

Czapki na głowy...

Czapka... niezastąpiona zimą. Jestem z gatunku tych zmarźluchów, którzy gdy tylko temperatura na dworze spadnie poniżej 10 stopni zakładają czapki. Wiem, że ten element zimowej garderoby nie jest lubiany przez wszystkich, z różnych powodów. Zauważyłam, że stosunek do czapek wśród ludzi jest bardzo skrajny: z jednej strony są hejterzy, których nawet w mrozie -20 st. nie zobaczysz w czapce, z drugiej strony znajdują się przedstawiciele pewnej subkultury, którzy nawet w upały noszą wełniane czapy.

Osobiście widzę same plusy noszenia czapki (wtedy, gdy pogoda tego wymaga) i nieskromnie powiem, że jeszcze nie spotkałam nakrycia głowy, w którym by mi było nie do twarzy (aczkolwiek przysłowiowego nocnika nie przymierzałam).

Lubię czapki, bo:
- mogą fajnie podkreślić styl -  jest wiele fasonów,wzorów, kolorów. Nie musi to być czapka-niewidka, im bardziej kolorowa, oryginalna, tym lepiej.
- są idealne na tzw. bad hair day (np. spowodowany tym, że danego dnia nie chce się umyć głowy).
A przede wszystkim czapka chroni moje narzędzie pracy, bo podobno przez głowę traci się najwięcej ciepła.

Natomiast nie lubię czapek, które zsuwają się na oczy i uciskają głowę.

A poniżej kilka narysowanych przeze mnie nakryć głowy:





Do posłuchania:


6 komentarzy:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie każda czapka jest fajna, ale ja zdecydowanie wolę realne które mogę założyć. Tym bardziej, że jak widzę te wszystkie czapki i kapelusze w https://hatfactory.pl/ to mogę powiedzieć, że są one po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ja preferuję noszenie czapek i innych nakryć głowy, które moim zdaniem sprawdzają się znakomicie. Dlatego również jak czytałam na stronie https://www.polskieszafiarki.pl/newsy/toczki-filcowe-jaki-wybra%C4%87 to w sumie fajnie jest wiedzieć jak należy wybrać toczek filcowy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...