poniedziałek, 8 października 2012

Co mnie inspiruje?

Warkocze
Już od dłuższego czasu jest to u mnie fryzura nr 1. Najczęściej noszę warkocz z prawej strony głowy, od święta warkocz dobierany zapleciony wokół głowy (tzw. korona). Warkocze to także wdzięczny temat do rysowania.

Kolekcja Moschino Cheap & Chic Fall 2012 z nadrukami kosmetycznymi. 

źródło: dustyburrito.blogspot.com/

Bardzo spodobał mi się pomysł z oryginalnymi nadrukami przedstawiającymi różnego rodzaju kosmetyki. Są to ciuchy z lekkim przymrużeniem oka, jednak bardzo kobiece. Zauroczyło mnie to do tego stopnia, że sama stworzyłam sobie kosmetyczny print i umieściłam go na kubku

wkrótce na rzeczyilustrowane.pl

Zrobiłam też ilustracje modowe inspirowane kolekcja Moschino


Na koniec coś z muzyki. Obecnie przechodzę powtórkę z fascynacji muzyką Olivii Anny Livke. A to za sprawą tego, że stałam się posiadaczką jej płyty (w końcu na Muzodajni), nowej, zremiksowanej wersji piosenki "Abby, abby" oraz tego zwariowanego teledysku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...