niedziela, 6 maja 2012

Marina And The Diamonds - Primadonna

Marinę Lambrini Diamandis lubię i słucham już od ponad dwóch lat. Wtedy to zasłuchiwałam się w "I am not a robot", które umywa się w porównaniu do piosenek artystki z drugiej płyty. Marina nie tylko zmieniła swój muzyczny styl na bardziej elektroniczny (moja obserwacja), ale i wygląd (ma teraz platynowe, natapirowane włosy z ogromnymi czarnymi odrostami, mega długie rzęsy na dolnej powiece i urocze serduszko na policzku). To co się nie zmieniło to fantastyczny głos piosenkarki.
Marinę chciałam narysować już na początku mojej fascynacji jej muzyką, mam nawet gdzieś pierwsze szkice. Projekt jednak nie został dokończony. Teraz, zainspirowana nowym imagem piosenkarki i znakomitym teledyskiem "Primadonna" zrobiłam ilustrację przedstawiającą Marinę And The Diamonds. Podoba mi się obecny styl ubierania piosenkarki - bardzo retro. Chociaż ciemne włosy dodawały jej większego uroku, bardzo podoba mi się pomysł zmiany wyglądu przy okazji wydania nowej płyty, zwłaszcza, że Marina swoją  twórczością ma do opowiedzenia pewną historię. Artystka powiedziała, że koncept albumu "Electra Heart" opiera się o archetyp blond diwy, która gubi się we własnej sławie oraz jest zepsuta do szpiku kości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...