piątek, 3 lutego 2012

Illustration Friday: Forward

Ostatnim rzutem na taśmę moja ilustracja do tegotygodniowego hasła na Illustration Friday - Forward. Inspiracje tej ilustracji są dwie: po pierwsze moje nowe buty Emu (po kilku parach niemarkowych w końcu zdecydowałam się je kupić i stwierdzam, że to najwspanialsze buty pod słońcem !!), po drugie książka, którą czytam "7 nawyków skutecznego działania". Muszę powiedzieć, że porady zawarte w niej naprawdę mobilizują mnie do działania. Tak więc z odrobinę bardziej optymistycznym nastawieniem zostawiam wszystkie moje: "Nie umiem", "Gdyby tylko...", "Muszę" itp. i idę w kierunku sukcesu.

There are two inspirations to this illustration. First - my new shoes Emu (I love them!! They are the best shoes in the world). Second - book that I'm reading now - "The 7 Habits of Highly Effective People". I have to say that this book really inspires me to actions. So, a little bit more optymistic I go forward towards success.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...